Cactus madness

Cac·tus (de; m; meervoud: cactussen). Betekenis: tropische plant met vlezige stengel.

De cactus is hot! En prikkelig. En vlezig schijnbaar. Jak, wat klinkt dat smerig. Op mijn verjaardag deze zomer kreeg ik cactusjes cadeau van vriendinnetjes. Hier had ik zelf om gevraagd. Mijn moeder zei na het uitpakken dat men altijd zegt dat je een cactus nooit cadeau mag doen, iets stekeligs cadeau doen is niet echt een compliment, etc. Ik zeg: ouderwets, plus ik vroeg er zelf om. Ik word er maar wat vrolijk van.

Ik ben groot Instagram fan en ook daar zie je ze in alle maten en vormen voorbij komen, in oude mooie theekopjes en in nieuwe prachtige Designletter mokken. Overal zijn ze! En ze hoeven nauwelijks water, nog een reden waarom ik ze ideaal vind.

image3

Ik haak en zo ook mijn schone zus (@ketchupchips1983 op Instagram). Zij haakte een cactus en ik volgde. Veel enthousiaste reacties later (dank daarvoor) is er een echte gehaakte cactus familie ontstaan. Zo maakte ik een cactus voor een aantal Instagrammers. En omdat ik zo blij word van al die gezellige, niet prikkende, gehaakte vriendjes ga ik een setje weggeven. Ook om het heuglijke feit te vieren dat ik al lang en breed over de 500 Instagram volgers heen ben, hoe bijzonder is dat! Zoveel mensen die het iedere dag weer leuk vinden om mijn plaatjes te volgen en te liken. Ontzettend bedankt lieve volgers!

Nog even geduld, de give-away actie volgt snel via hier en Instagram (@saskem84). Meedoen kan ook op beide plekken. Wie zou het nieuwste cactus familielid mogen omarmen?

image1

Foto’s cactusjes zijn van onderstaande Instagrammers: 

Rij 1: @martje34, @livkrake, van mijzelf
Rij 2: @marlybrust, van mijzelf, @tanjaberntsen
Rij 3: van mijzelf, @good_food_and_happy_crap, @janetdevilee

Een gedachte over “Cactus madness

Geef een reactie

